19 Jun 2012

sport's day


>> TANGGAL 23/06/2012 merupakan hari sukan sekolah smk bbp(singkatan),hari sukan ni yang terakhir untuk budak-budak form5.. akan ku snap snap gambar banyak-banyak:)..tidakk!!muka mesti burn mia..YA ALLAH minta-minta semuanya berjalan dengan lancar sebab hari tu ada demo..haish takut lupa step jelaa..minta-minta tak nervouse then boleh ingat step semua..benda yang paling takut nak pecah papan..weii bagi hampaa senang then gelak bagai bila papan tuh tak pecah..hampaa berani ke buat depan orang ramai..siaran langsung lagii..semua tu tawakal je..aku kena kondak semua tuh sendiri tanpa bantuan sir..ish getar woitt..tapi tak apa aku kena jalankan tugas dengan baik..untuk nama baik satu team..ah!tahun lepas mia cite fone aku hilang dong!weii kawan sendiri hambik tahu..nasib badan dye 5kali ganda dari akuu..kalau tak memang aku tabuh ah..ada hati nak serang aku kat sekolah bagai..dia tak tahu genk aku dah stayby nak backup aku..lagi pun kalau di bawa masalah ni dekat disiplin pun..mesti dia yang kena..sebab dia lebih jahat dari aku..sejahat-jahat aku tak ada lah kena gantung sekolah bagaikan..ergh!!tahun ni akan ku gantung fone dekat leher aku..HAHA! mesti kelakarkan bila bawa fone sambil lari..hee~ ..

P/S: gambar yang di atas melambangkan aku tengah happy taip blog ni^^(Y)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan