21 Jun 2012

salah ke?


Dah lama aku stalk fb diaa..dah lama aku baca status yang dia taip kat fb..dari semasa ke semasa..sehingga hari ini..aku cuba nak tegur dia..tapi aku tak kuat..sebab aku tahu aku tak boleh ganti tempat petsis dia yang dulu..ergh! sakitnyaa hati aku setiap kali tengok gambar dia dengan petsis dia..dengkiinyaa akuu!tapi sumpah dengan nama ALLAH aku tak penah ada niat nak rosakkan hubungan diaa..aku selalu nak dia happy..tapi sekarang?tanggal 4.6 .. aku terbaca satu status ni..dia sedih,dia sedang berduka..kenapa?apa yag terjadi?petsis dia dah tak ada!what?sumpah aku tak percaya..benda ni jadi begitu cepat sangat..aku ingat semua ni sekadar gurauan..aku cuba cari balek status-status dia yang lama..tak ada satu pun yang bagitau punca petsis dia pergi.:'/ ..tapi, aku kuat kan diri,minda dan semangat untuk tegur dia kat fb..aku takut nak tanya..takut dia kata aku ni penyebuk pulak..akhirnyaa dia mkol..ya allah gembiranyaa aku..dah lama aku tunggu nama dia naik kat atas muka fone aku:')..tapi semua tu tak lama..sekarang dia dah lost conctac dengan akuu..hm?kenapa?mybe aku terlalu buzy..tak dapat layan dia selalu..dia tak perlukan aku lagi..tapi tak apa..asalkan dia bahagia.ramai lagi sayangkan diaa..ramai lagi perlukan dia dari aku..semalam dia mkol aku..tapi aku cuba sedaya upaya tak nak conctc dia lagi..kenapa?sebab dia dah suruh aku pergi dari hidup dia.perlu ke aku kembali..?padahal aku tahu dengan kehadiran aku..dia akan bersedeyh..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan