3 Julai 2012

♥ heppy ♥


Nak story ciket..harini tak tahu kenapa kerja gelak dan dalam banyak-banyak hari persekolahan..harini yang paling best..sebab apa?nak tahuu ke?kalau tak nak tahu pun memang nak bagitau..hee~ FIRST..semalam mcj dengan diaa..dia tanya bawa fone pergi sekolah eh..aku pun jawap jelaa yea..sebab isnin tuh punyaa nak kacau dia tidur..tappii harem tak bangun pun..grr~..then duk mcj-2 ..tup..tup line tada..tahu tak bertapa kecewa dan risaunyaa aku waktu tu..haish..then duk cuba,dan terus mencuba tetiba mesej tulis'mcj anda berjaya..then dalam jam 12malam tuh dia reply kata ecok dia bawa fone pergi sekolah..haishh..syokk bak hangg..then masa kat sekolah pukol 8..aku cheak mcj..tengok ada mcj dia..^^syokk..then aku terus mcj dengan dia sampai waktu rehat..sebelum rehat dia kata dia sayang aku..ah..tidak akan ku percaya kata-kata mu..then dia kata..kalau tak sayang hang tak daklah aku bawak fone pergi sekolah.:D..wahh saat tuh hati berbunga riang~..awak awak sukaanyaa kita..maseh awak sebab buat macam tuh.hee~..then dia keluar rehat..habis je rehat dia hantar mesej tanya dah makan kee..then mcj tuh berlanjutan sampai balek rumah..auw auw..dia teman aku sehari suntuk<3..dia tak bosan layan aku..suka suka..walaupun dia bukan bf aku..tapii aku nak sayang diaa banyak banyak..cerita kedua pulak..time tuh time sejarah..nak di jadikan cerita kami satu kelas malas belajar..then bagitau cikguu..kata cikguu sakit..kena banyak berehat..then cikgu kata..uke lah kita main kuiz kuiz..siapa tak boleh jawap kena gelek..HAHA! then tetibe cikgu tuh ciap tunjuk cara gelek dengan menari poco poco..haish..sumpah kelakar gile..then..masa cikgu tuh menari..dia terpijak plastersin..then dia pun kutip lalu melontarkannya ke arah budak lelaki..yang budak laki ni..satu hal..dia p kutip then balas balik..riuh satu kelaih..kenangan tuh..kelas tak macam budak form5..apa apa pun cikgu memang sporting :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan